FAQ

Hieronder vind je de meestgestelde vragen. Zit je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

🍷 Wijnselectie

Waarom krijg ik niet altijd 3 geselecteerde wijnen te zien?

Het kan zijn dat We Share Wine voor alle prijscategorieën nog geen passende wijnen heeft in het assortiment. Vanzelfsprekend speuren wij de wijnmarkt af om te zoeken naar de nog ontbrekende wijnparels. Kies een andere prijscategorie als je geen of minder dan 3 geselecteerde wijnen ziet voor een bepaald drinkmoment.

 

Levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je op werkdagen vóór 16.00 uur je bestelling plaatst, ontvang je binnen 48-uur je bestelling. We verzenden via PostNL. Het kan zijn dat PostNL afwijkt van het leverschema.

Ik ben niet thuis wanneer mijn wijn wordt bezorgd, wat nu?

Mocht je overdag niet thuis zijn, dan kunnen wij de bestelling ook op je werk bezorgen of bij iemand anders (let wel op dat ze niet al je wijn opdrinken!). Kies eenvoudig voor een ander afleveradres.

Wat zijn de verzendkosten?

We bezorgen onze wijn in heel Nederland voor € 8,95. De minimale hoeveelheid om te kunnen bestellen is 3, 6 of 12 flessen.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Dat is op dit moment nog niet mogelijk. Je krijgt van ons wel een orderbevestiging en de wijnen worden binnen 48 uur bij je bezorgd. We verzenden via PostNL. Het kan zijn dat PostNL afwijkt van het leverschema.

 

Bestellen & betalen

Bestellen lukt niet

Je kunt bij ons 3, 6 of 12 flessen bestellen of een veelvoud daarvan. Dit kunnen dezelfde flessen of verschillende zijn. Als het afrekenen niet lukt, check dan het aantal bestelde flessen. Het kan ook zijn dat je een wijn in je winkelmandje hebt die nét uitverkocht of niet voldoende op voorraad is. Pas je bestelling dan aan.

Afrekenen lukt niet

Niet alle gegevens in de check-out zijn ingevuld. Controleer goed of je de volgende en verplichte velden hebt ingevuld: e-mailadres, voornaam, achternaam, postcode, huisnummer, eventuele toevoeging bij huisnummer en telefoonnummer. We vragen om je telefoonnummer, zodat we contact met je kunnen opnemen als we een vraag hebben over je bestelling of als er een probleem mee is. We delen je gegevens niet met derden.

Ik krijg geen bevestiging per mail

Nadat je bestelling succesvol is afgerond, krijg je binnen enkele minuten een bevestigingse-mail. Geen mail ontvangen? Check dan even je spambox. Nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@wesharewine.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, creditcards van Mastercard of Visa, PayPal en Apple Pay.

Kan ik mijn bestellingen wijzigen?

Omdat we je bestelling zo snel mogelijk bij je willen afleveren, hebben wij een strak logistiek proces. Mocht je je bestelling willen wijzigen, dan zullen we altijd ons best doen om dat te regelen. Het kan natuurlijk voorkomen dat de wijnen ons magazijn al uit zijn, waardoor de bestelling helaas niet meer gewijzigd kan worden. Voor een wijziging van je bestelling kun je het beste even bellen: 085 - 060 4848. We kijken dan meteen wat de mogelijkheden zijn.

 

Herhaalbestelling

Kan ik zien welke wijn ik eerder heb besteld?

In de bevestigingsmail die je van ons krijgt, staat een overzicht van de wijnen die je hebt besteld. Hierbij staat een link, zodat je makkelijk alle informatie over de wijn kunt terugvinden. En zo kun je je favorieten eenvoudig nog een keer bestellen.

 

Retourneren of klachten

Hoe kan ik wijn terugsturen?

Het kan natuurlijk voorkomen dat een wijn, om welke reden dan ook, niet voldoet aan de verwachtingen. In zo’n geval kun je de onaangebroken flessen wijn in de oorspronkelijke staat en verpakking binnen 14 dagen terugsturen per post. We accepteren je retourzending alleen als de originele verpakking inclusief het etiket van de flessen wijn onbeschadigd zijn. De kosten voor retourzendingen zijn voor jouw rekening. Wil je een bestelling terugsturen, stuur ons dan een e-mail: klantenservice@wesharewine.nl. Je ontvangt van ons de retourgegevens. Wij weten dan ook dat deze zending eraan komt. Wanneer we deze in goede orde ontvangen hebben, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening terug.

Klachten

Bij klachten over de wijn, bezorging of andere zaken helpen we je graag persoonlijk verder. Je kunt ons bereiken per mail via klantenservice@wesharewine.nl of telefonisch op +31 85 060 4848

 

Privacy

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

We Share Wine gaat vertrouwelijk om met jouw gegevens. Die zullen we dan ook nooit aan derden verstrekken. Voor meer informatie kun je onze privacyverklaring lezen.